Banca Comercială Română (BCR) a lansat serviciul BCR Alert Plus pentru microîntreprinderi şi persoane fizice autorizate (PFA).
“Prin intermediul acestui nou serviciu, clienţii Micro şi PFA au posibilitatea de a-şi personaliza tipul de alerte primite, suma pentru care acestea se generează, precum şi posibilitatea de a schimba canalul pe care se primesc mesajele (de exemplu, de pe SMS pe e-mail şi invers)", a explicat Bogdan Octavian Marin, director executiv Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.
Aceste modificări se pot face atât prin intermediul serviciului Click 24 Banking BCR (internet banking), cât şi prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR. Clienţii care aleg să primească notificările prin e-mail beneficiază de un număr nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzacţiile din sau în cont, fără să plătească vreun comision suplimentar.
Clienţii primesc alerte pentru tranzacţii precum: toate intrările înregistrate în contul curent al clientului, cu excepţia operaţiunilor efectuate la ghişeu (ex: depuneri de numerar); anunţarea operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit cu 1 zi înainte de efectuarea acestora; confirmarea efectuării operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit sau notificarea că operaţiunea nu a fost efectuată; toate ieşirile înregistrate din contul clientului pe toate canalele (Internet banking, Phone banking, POS, online payment, ATM, etc.), mai puţin operaţiunile dispuse la ghişeele BCR.
Alertele prin SMS sau e-mail sunt trimise la numărul de telefon, respectiv adresa de e-mail aleasă de client la activarea serviciului. Serviciul este disponibil 24/7, iar mesajele se transmit în momentul efectuării tranzacţiei, cu excepţia mesajelor pentru creditarea contului, care se primesc în intervalul 10.00 - 20.00.
Valoarea minimă pe care trebuie să o aibă tranzacţiile ca să fie