Ikea a raportat, luni, o crestere a vanzarilor globale si sustine ca a reusit sa isi mareasca cota de piata in aproape toate pietele in care este prezenta.
Vanzarile la nivel mondial au urcat cu 3,1%, la un total de 27,9 miliarde de euro, in perioada august 2012-august 2013, scrie BBC.
In plus, in cazul magazinelor noi, acestea au crescut cu 1,8%, in perioada analizata.
Lantul de magazine si-a propus dublarea vanzarilor pana in 2020.
Cele mai puternice cresteri au fost in Rusia si China, iar un progres impresionant l-a avut si in America de Nord.
"In timp ce sudul Europei a continuat sa fie afectat de situatia economica proasta, grupul Ikea a continuat sa isi creasca cota de piata in aproape toate pietele", se arata in comunicatul oficial.
Magazinele companiei suedeze sunt vizitate anual de 690 milioane de clienti.
Retailerul are un singur magazin in Romania, in zona Baneasa din Bucuresti, unde 10% din produsele vandute sunt realizate in fabrici locale.
Ikea a raportat, luni, o crestere a vanzarilor globale si sustine ca a reusit sa isi mareasca cota de piata in aproape toate pietele in care este prezenta.
Vanzarile la nivel mondial au urcat cu 3,1%, la un total de 27,9 miliarde de euro, in perioada august 2012-august 2013, scrie BBC.
In plus, in cazul magazinelor noi, acestea au crescut cu 1,8%, in perioada analizata.
Lantul de magazine si-a propus dublarea vanzarilor pana in 2020.
Cele mai puternice cresteri au fost in Rusia si China, iar un progres impresionant l-a avut si in America de Nord.
"In timp ce sudul Europei a continuat sa fie afectat de situatia economica proasta, grupul Ikea a continuat sa isi creasca cota de piata in aproape toate pietele", se arata in comunicatul oficial.
Magazin