Brabus B 63S-700 „6x6” poate fi fără exagerări subiectul unei glume gen „culmea nemulţumirii”. Preparatorul german consideră că în cazul Mercedes-ului G63 AMG 6x6 mai este loc de o grămadă de îmbunătăţiri. Rezultatul este un căpcăun cu şase roţi, toate motrice, care scoate cu 150 CP mai mult şi un cuplu în creştere cu 190 Nm raportat la versiunea AMG.
Surprizele sub capotă aduc în dicuţie motorul V8 de 5.5 litri modificat de Brabus şi transplantat atât M-ului cât şi GL-ului. În vreme ce pe Mercedes G 63 AMG 6x6, din cilindreea de 5.461 cc bi-turbo se storc 550 CP şi un cuplu maxim de 770 Nm, versiunea Brabus B63S-700 “6x6” duce “climaxul” la nu mai puţin de 700 CP şi obţine o forţă de împingere a celor opt pistoane asupra arborelui cotit de 960 Nm.
La pachet cu o transmisie AMG Speedshift Plus 7G- Tronic identică cu a modelului AMG, Brabus B 63S-700 6x6 accelerează pe primii 100 km/h cu start de pe loc în 7,4 secunde, iar din motive ce ţin evident de securitatea rutieră, viteza pachebotului de 3,8 tone a fost limitată la doar 160 km/h.
Intervenţiile nu se rezumă doar la nişte turbine de capacitate mai mare ori modificarea soft-ului centralei ECU, ci şi în plan estetic. Fibra de carbon este utilizată la capotă, la partea inferioară a spoilerului şi la carcasele oglinzilor. Monstrul “priveşte” la exterior prin faruri diurne cu LED şi atenţionează vehiculele din spate prin semnale roşii emanate de acelaşi tip de diode preferate la stopuri. Interiorul este în piele ce poate fi vopsită după specificaţiile clientului, atât bordul cât şi cotiera, volanul ori panourile fiind învelite în texturi fine, dar rezistente la uzură. Pedalierul perforat şi decoraţiile din aluminiu completează aspectul sportiv al acestui vehicul dezvoltat iniţial pentru armata australiană.
Faţă de bunicul G Class Wagon convenţional, versiunea modificată Brabus B63S-700 6x6 este alu