Parmalat România, producătorul sucurilor Santal, a raportat în prima jumătate a anului un avans de două cifre al vânzărilor („double digit“) comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, conform datelor furnizate de companie.
Reprezentanţii Parmalat nu au precizat însă procentul exact de creştere.
„Până la sfârşitul anului 2013, atenţia va fi distribuită atât retailului, cât şi canalului HoReCa (hoteluri, restaurante). Pe parcursul sezonului estival, cele mai multe acţiuni au fost direcţionate către canalul HoReCa, brandul Santal fiind căutat din ce în ce mai mult în acest segment“, a declarat pentru ZF Giampaolo Manzonetto, directorul general al Parmalat, companie care deţine o fabrică de băuturi răcoritoare necarbonatate în localitatea Tunari, judeţul Ilfov. Continuarea pe ZFCorporate
Parmalat România, producătorul sucurilor Santal, a raportat în prima jumătate a anului un avans de două cifre al vânzărilor („double digit“) comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, conform datelor furnizate de companie.
Reprezentanţii Parmalat nu au precizat însă procentul exact de creştere.
„Până la sfârşitul anului 2013, atenţia va fi distribuită atât retailului, cât şi canalului HoReCa (hoteluri, restaurante). Pe parcursul sezonului estival, cele mai multe acţiuni au fost direcţionate către canalul HoReCa, brandul Santal fiind căutat din ce în ce mai mult în acest segment“, a declarat pentru ZF Giampaolo Manzonetto, directorul general al Parmalat, companie care deţine o fabrică de băuturi răcoritoare necarbonatate în localitatea Tunari, judeţul Ilfov. Continuarea pe ZFCorporate