Cu toate că nu este vorba despre cel mai mare mall de pe teritoriul Statelor Unite ale Americii, centrul comercial reprezintă cea mai aglomerată destinaţie de acest fel, iar asta datorită gamei largi de atracţii pentru vizitatori. Oamenii care ajung acolo se cazează la hotel pentru a putea intra în toate magazinele.
Mall-ul Americii atrage 40 de milioane de vizitatori în fiecare an, reuşind să transforme Bloomington, Minnesota într-o destinaţie de neuitat. Oamenii care trec pragul acestui centru comercial nu au timpul necesar pentru a profita de toate atracţiile care le sunt puse la dispoziţie. Mall-ul american conţine 520 de magazine, plus 50 de baruri şi restaurante, scrie Daily Mail.
Totodată, în interiorul mall-ului există cea mai variată temă a naturii pusă la dispoziţia vizitatorilor. Este vorba despre "Dubbed Nickelodeon Universe", care conţine mai multe tipuri de plante, înălţimea lor depăşind şi zece metri.
Deşi este al doilea ca mărime din S.U.A., incredibila diversitate de magazine, parcuri de distracţii pentru copii, cluburi de noapte, restaurante, baruri şi multe alte atracţii l-au trasformat în cel mai aglomerat centru comercial de acest tip din întreg spaţiul american. De asemenea, mall-ul găzduieşte şi "Capela Iubirii", unde au avut loc peste 5.000 de nunţi.
Mall-ul are în jur de 12.000 de angajaţi şi găzduieşte un acvariu de peste patru milioane de litri. Sezonul de vârf din Bloomington, Minnesota aduce 13.000 de angajaţi în mall.
Pentru cei îngrijoraţi că trebuie să plece şi nu au reuşit să vadă toate atracţiile, în luna martie a fost deschis un hotel special pentru oaspeţi. Se pare că este nevoie de patru zile pentru a putea intra în fiecare magazin în parte. Aşadar, în urma unor calcule, timpul alocat fiecărui magazin în parte ar fi de 10 minute.