Autostrada Vestului se desfăşoară de-a lungul Banatului şi trece şi prin Ardeal. Drumul ei lin, însă, este întrerupt în multe părţi, mai ales dacă vorbim de Banat, dar în Ardeal parcă treaba merge mai bine.
Lotul Sebeş-Cunta este în fază înaintată de finalizare, o bună parte a autostrăzii având deja asfaltul pozat, podurile sunt la nivel de finalizare, se execută rosturile de dilatare şi se montează parapeţii aferenţi, cu excepţia pasajului de cale ferată din oraşul Sebeş, în dreptul societăţii Kronospan, la care s-a avansat foarte mult în ultima perioadă (lucrările la pasaj), grinzile principale sunt integral montate, se montează ultimele cantităţi de armătură, urmând ca zilele următoare să se execute suprabetonarea, racordarea autostrăziii, izolaţia hidro şi asfaltarea.
Marius Popovici: „Şi România face paşi importanţi pentru realizarea reţelei de autostrăzi transeuropene”
„Acest lot de autostradă este extrem de important pentru oraşul Sebeş, întrucât va scoate transportul greu integral din oraş, termenele neoficiale avansate de către constructorul Straco fiind mijlocul-sfârşitul lunii noiembrie a acestui an. Regret că şi în prezent mai există cârcotaşi, care sub umbrela anonimatului au reţineri în ceea ce priveşte terminarea autostrăzii Vestului. Doresc să precizez că realitatea de astăzi, circa o sută de kilometri finalizaţi în ultimul an şi jumătate, dar şi eminenţa finalizării altor patru loturi de pe Autostrada Vestului dovedesc că şi România face paşi importanţi pentru realizarea reţelei de autostrăzi transeuropene”, spune inginerul Marius Popovici, consultant în domeniul construcţiilor civile, hidrotehnice şi rutiere.
Autostrada Vestului se desfăşoară de-a lungul Banatului şi trece şi prin Ardeal. Drumul ei lin, însă, este întrerupt în multe părţi, mai ales dacă vorbim de Banat, dar în Ardeal parcă treaba merge mai