Piaţa auto, atât la nivel european cât şi pe plan local, va continua declinul în 2013, dar şi în 2014, vânzările de maşini fiind afectate de evoluţia economiei, este de părere Israel Meir, CEO la Grupul AutoItalia, companie cu afaceri anuale de circa 60 mil. euro.
„Vânzările de maşini sunt direct afectate de criza din România şi din Europa. Trebuie intervenit la nivel de economie şi de guvern, nu depinde de industria auto. Trebuie luate măsuri la nivel înalt pentru a schimba ceva. Iniţial estimam o uşoară revenire pe final de an, dar toată piaţa este în scădere. Iar această situaţie se va menţine pentru că nu va exista un miracol care să readucă piaţa pe plus“, a spus Israel Meir.
În primele opt luni ale acestui an AutoItalia a comercializat 1.500 de maşini, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), faţă de aproape 1.900 în perioada similară a anului trecut, în scădere cu 20%, pe o piaţă care s-a micşorat cu 13%. Continuarea pe ZFCorporate
Piaţa auto, atât la nivel european cât şi pe plan local, va continua declinul în 2013, dar şi în 2014, vânzările de maşini fiind afectate de evoluţia economiei, este de părere Israel Meir, CEO la Grupul AutoItalia, companie cu afaceri anuale de circa 60 mil. euro.
„Vânzările de maşini sunt direct afectate de criza din România şi din Europa. Trebuie intervenit la nivel de economie şi de guvern, nu depinde de industria auto. Trebuie luate măsuri la nivel înalt pentru a schimba ceva. Iniţial estimam o uşoară revenire pe final de an, dar toată piaţa este în scădere. Iar această situaţie se va menţine pentru că nu va exista un miracol care să readucă piaţa pe plus“, a spus Israel Meir.
În primele opt luni ale acestui an AutoItalia a comercializat 1.500 de maşini, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), faţă de