Desi preturile bauturilor racoritoare cresc de obicei in sezonul cald, Coca-Cola testeaza un automat de bauturi care functioneaza pe principiul opus acestei practici comerciale.
Aparatul, care functioneaza in prezent doar in Spania, afiseaza tarife diferite in functie de vreme pentru bauturile companiei, scrie The Consumerist.
Mai exact, pretul scade atunci cand temperatura creste.
Astfel, daca pretul unei sticle este de 2,4 dolari la o temperatura mai mica de 28 de grade, peste acest prag pretul scade la 1,7 dolari.
La temperaturi de peste 30 de grade, aparatul afiseaza un pret de 1,2 dolari, deci jumatate din pretul initial.
Desi preturile bauturilor racoritoare cresc de obicei in sezonul cald, Coca-Cola testeaza un automat de bauturi care functioneaza pe principiul opus acestei practici comerciale.
Aparatul, care functioneaza in prezent doar in Spania, afiseaza tarife diferite in functie de vreme pentru bauturile companiei, scrie The Consumerist.
Mai exact, pretul scade atunci cand temperatura creste.
Astfel, daca pretul unei sticle este de 2,4 dolari la o temperatura mai mica de 28 de grade, peste acest prag pretul scade la 1,7 dolari.
La temperaturi de peste 30 de grade, aparatul afiseaza un pret de 1,2 dolari, deci jumatate din pretul initial.