Vocile bune şi poveştile frumoase, dar şi momentele amuzante din cea de-a patra ediţie a show-ului „X Factor“ au transformat postul Antena 1 în lider de audienţă duminică seara, pe toate categoriile de public.
Astfel, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 11,9% şi o cotă de piaţă de 21,6% în rândul publicului din mediul urban, fiind urmărit de 1.247.000 milioane de telespectatori, în medie, pe minut. Pe poziţia secundă s-a clasat Pro TV, care a difuzat filmul artistic „Mecanicul“ (955.000 de telespectatori, în medie, pe minut).
La nivelul întregii ţări, peste 1.872.000 de telespectatori au urmărit „X Factor“. Antena 1 a fost lider şi pe targetul comercial. Cea mai emoţionantă reprezentaţie a serii de duminică a fost oferită de tânăra Petra Pintilei, care a uimit prin calităţile sale vocale, dar şi prin povestea sa. Deşi are grave probleme de vedere, Petra a rămas modestă şi încrezătoare.
Petra Pintilei, în vârstă de 19 ani, a cântat într-o manieră proprie piesa „My Immortal“, a trupei Evanescence. Tânără a venit pentru a-şi demonstra că poate cânta foarte bine, deşi este nevăzătoare. „Am probleme cu vederea din naştere. Văd foarte puţin, aproximativ 5%, şi, cu toate că am această problemă, vreau să arăt că pot face ceva ce nu ţine neapărat de faptul de a fi întreg fizic“, le-a spus Petra membrilor juriului.
Petra ştie alfabetul Braille, vorbeşte fluent engleza, spaniola şi portugheza, iar acum studiază rusa şi finlandeza. Mai mult, tânăra le-a dezvăluit membrilor juriului că a reuşit să impună în Parlamentul European o lege care îi poartă numele. „În 2009 am fost în Parlamentul European unde am susţinut un discurs, iar acum există un articol de lege ce-mi poartă numele şi se referă la libertatea de acces a persoanelor nevăzătoare cu câini-ghizi în spaţii publice şi în mijloace de transport“.
Prestaţia tinerei a adus emoţii puternice