Încep înscrierile pentru primul program educaţional la nivel naţional organizat de Google în România, Online Marketing Academy (OMA), lansat în colaborare cu universităţi din nouă oraşe: Bucureşti, Iaşi, Cluj, Sibiu, Braşov, Târgu Mureş, Oradea, Timişoara şi Craiova. Înscrierile se încheie pe 1 noiembrie, iar trainingurile se vor desfăşura în perioada noiembrie-decembrie 2013, în universităţile partenere.
Programul se adresează studenţilor care doresc să-şi dezvolte cunoştinţele despre marketingul online, iar cursurile sunt predate de specialişti Google şi de traineri certificaţi.
Trainingurile se vor desfăşura în perioada noiembrie - decembrie 2013 în cinci cursuri a câte patru ore, în universităţile partenere, iar studenţii interesaţi sunt invitaţi să se înscrie la Google Online Marketing Academy până la data de 1 noiembrie, se arată într-un comunicat al companiei.
Universităţile partenere în programul Google sunt: Academia de Studii Economice, Universitatea Bucureşti, Universitatea Babeş Bolyai, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Universitatea de Vest din Timişoara, Universitatea Transilvania, Universitatea Lucian Blaga, Universitatea din Oradea, Universitatea din Craiova şi Universitatea Petru Maior.
La finalul cursurilor, fiecare student va primi din partea Google România o diplomă de participare la programul Online Marketing Academy, iar cei interesaţi de o carieră în mediul online vor avea acces la trainingurile avansate din semestrul II.
Ce presupun cursurile Google
Pe parcursul trainingurilor, studenţii vor avea ocazia să se întâlnească cu echipa Google România şi cu agenţii de advertising de top din ţară, să afle mai multe despre cum se realizează o campanie de publicitate în mediul online, despre promovarea pe google.ro sau despre ce înseamnă să lucrezi într-o agenţie de publicitate. Antreprenori cu experienţă le vor vor