Industriile creative sunt definite in cadrul competitiei astfel: design, arhitectura, productia de continut software, publicitate, edituri si presa, muzica, film si video, arte vizuale si artele spectacolului, mestesuguri, radio si TV, gastronomie, activitati de recreere.
Planurile se pot trimite pe adresa creativebusinesscupro@gmail.com iar modelul de urmat este http://creativebusinesscup.ro/plan-de-afaceri/.
“Cautam idei de afaceri noi si revolutionare venind din industrii creative. Ideea de afaceri trebuie sa aiba un puternic potential de piata si cel putin una din persoanele din echipa trebuie sa aiba educatie sau background din industrii creative”, a afirmat directorul CKO, organizator al competitiei, Rasmus Wiinstedt Tscherning.
Citeste si:Bogdan Moraru, noul creative director DraftfcbAntreprenorii si banii: Companiile din SUA sunt atat de creative fata de cele din Europa si Asia datorita finantariiOrasul Cluj, noul Hollywood din regiune: investitie de 10 milioane euro intr-un Centru de Excelenta pentru Industrii Creative si IT
Selectia castigatorului din Romania este facuta de GEA Strategy & Consulting, reprezentant pentru Creative Business Cup si una din gazdele proiectului international Global Entrepreneurship Week (GEW) in Romania.
Creative Business Cup este compusa din competitii nationale si o finala internationala la Copenhaga, Danemarca, in timpul Global Entrepreneurship Week (GEW) 2012 – Saptamana Globala a Antreprenoriatului.
Castigatorii nationali concureaza cu castigatori din alte tari in finala internationala din 12-14 noiembrie 2013.
Industriile creative sunt definite in cadrul competitiei astfel: design, arhitectura, productia de continut software, publicitate, edituri si presa, muzica, film si video, arte vizuale si artele spectacolului, mestesuguri, radio si TV, gastronomie, activitati de recreere.
P