Chic Ville va inaugura, în data de 17 octombrie, primul magazin din Bucureşti, acesta fiind cea de-a treia locaţie a reţelei.
„După deschiderea a două magazine avem confirmarea că există piaţă pentru a susţine extinderea reţelei Chic Ville, datorită ascensiunii pe care am înregistrat-o în vânzări. Astfel, decizia de extindere vine ca urmare a succesului magazinului din Iulius Mall Cluj, iar inaugurarea Chic Ville în cadrul Promenada din Bucureşti este o decizie strategică de dezvoltare care vine în completarea segmentelor de trafic vizate”, a declarat Marius Şerbănescu, Director de Achiziţii al Chic Ville.
Chic Ville a investit în acest magazin suma de 250.000 de euro şi estimează că acesta va avea un trafic lunar de aproximativ 20.000 de persoane, apogeul urmând a fi atins, cu siguranţă, în perioadă sărbătorilor de iarnă.
„Reţeaua a crescut datorită poziţionării brandului şi a strategiei de comunicare alese. Diferenţierea Chic Ville constă în amenajarea 100% ambientală menită să inspire clienţii, dar şi să plaseze produsele într-un context familiar acestora. De asemenea, Chic Ville spune povestea produselor, iar acest lucru contribuie la apropierea clienţilor faţă de produsele noastre”, a afirmat Marius Şerbănescu.
Situat la intrarea principală pe partea stângă a centrului comercial Promenada, pe o suprafaţă de circa 200 de metri pătraţi, noul magazin Chic Ville va veni în întâmpinarea persoanelor ce îşi doresc produse de amenajare şi decoraţiuni deosebite, unele fabricate manual si obiecte de mic mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, birouri, etajere, biblioteci), obiecte de sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative şi cadouri.