În această seară, la Teatrul Metropolis, începând cu ora 18.00, se reia, într-o nouă formulă, spectacolul „Îngeri în America”, pus în scenă de Victor Ioan Frunză
Dacă la premieră spectacolul „Îngeri în America” s-a jucat în două seri consecutive, într-o formulă specială de teatru în serial, de data aceasta, cele două piese ale dipticului scris de Tony Kushner vor fi jucate într-o singură seară. Creatorii au regândit spectacolul și au modificat anumite scene, astfel încât să poată fi jucat într-o singură reprezentație. Piesa vorbeşte despre credinţă, despre iubire şi despre acceptare, într-un moment în care în America izbucnise o boală necruţătoare: SIDA.
Acţiunea începe în 1985 şi se încheie în 1990. Din distribuție fac parte George Costin, Adrian Nicolae, Nicoleta Hâncu, Cristian Răduţă-Bobic, George Ivaşcu şi Virginia Mirea.
„Piesa reprezintă una dintre rarele încercări de a reconcilia sexualitatea cu religia, un lucru mai puţin aşteptat pentru o temă literară, teatrală…”, spunea Victor Ioan Frunză. „Straturile, felul în care dimensiunea celor opt destine este relatată sunt fascinante. Nu vezi numai acei oameni, ci vezi întreaga epocă. Or, tocmai asta a pus probleme mari, faptul că destinele sunt construite în epoca lor, în ambalajul politic, social, protestatar al epocii, dă o dimensiune extrem de reală, care le plonjează în supranatural. Pentru că şi îngerii care apar sunt tot ai generaţiei Beat. Pornesc tot din stradă şi din cultul protestului. Unele aspecte ale piesei sunt chiar de ziar comentat. Şi tocmai policromia care îmbracă destinele personajelor este fascinantă. Toate aceste destine sunt plasate într-un context mare, care este viaţa însăşi. Cred că este un text fundamental și pentru că vorbeşte despre intoleranţă într-un mod extrem de uman, de cald. Nu vorbeşte un protestatar, ci un om care are, pur şi simplu, dreptate. Iar un om care are