Mihai Gheorghe, directorul direcţiei de preţuri din cadrul Institutului Naţional de Statistică (INS), a spus la ZF Live că expansiunea marilor retaileri a avut o contribuţie semnificativă asupra evoluţiei inflaţiei, care a coborât sub 2%.
„Din punctul meu de vedere, ca economist vorbind, dezvoltarea marilor lanţuri de magazine moderne a contat foarte mult în scăderea inflaţiei. Dacă urmăriţi şi analizele BNR, în 2007-2008, când acest trend a fost crescător, de atunci se pare că acea competiţie în piaţă datorită reţelelor de magazine mari a redus oarecum evoluţia preţurilor“, a spus Mihai Gheorghe în emisiunea ZF Live, de marţi, 15 octombrie.
Continuarea pe ZFCorporate
Mihai Gheorghe, directorul direcţiei de preţuri din cadrul Institutului Naţional de Statistică (INS), a spus la ZF Live că expansiunea marilor retaileri a avut o contribuţie semnificativă asupra evoluţiei inflaţiei, care a coborât sub 2%.
„Din punctul meu de vedere, ca economist vorbind, dezvoltarea marilor lanţuri de magazine moderne a contat foarte mult în scăderea inflaţiei. Dacă urmăriţi şi analizele BNR, în 2007-2008, când acest trend a fost crescător, de atunci se pare că acea competiţie în piaţă datorită reţelelor de magazine mari a redus oarecum evoluţia preţurilor“, a spus Mihai Gheorghe în emisiunea ZF Live, de marţi, 15 octombrie.
Continuarea pe ZFCorporate