Producătorul canadian de telefoane mobile BlackBerry a început o campanie agresivă de publicitate în ziare, în încercarea de a convinge reţelele de telefonie mobilă, consumatorii şi partenerii că încă mai are de spus un cuvânt pe piaţa smartphone-urilor, scrie Bloomberg.
“Fără îndoială, trecem printr-o perioadă dificilă şi nu subestimăm nici situaţia şi nici nu ignorăm provocările cu care ne confruntăm. Facem schimbări dificile, dar necesare pentru întărirea companiei BlackBerry", susţine compania în reclame.
Şeful de marketing de la BlackBerry, Frank Boulben, a spus că “reclamele sunt o modalitate de a comunica direct cu clienţii, fără intermediari sau distracţii, iar compania are nevoie să arate potenţialilor cumpărători că pot achiziţiona un smartphone BlackBerry cu încredere, ştiind că marca nu va dispărea prea curând”.
Reclamele vor apărea în 30 de publicaţii din nouă ţări, inclusiv în ziare precum The Wall Street Journal şi Washington Post.
Campania de publicitate vine după o perioadă dificilă pentru compania canadiană, care s-a zbătut să revină în joc după ani în care a pierdut treptat din cota de piaţă din industria smartphone-urilor în favoarea unor companii precum Apple şi Google.
Luna trecută, managementul BlackBerry a avut o tentativă să vândă compania pentru 4,7 miliarde de dolari, din cauza vânzărilor slabe şi pierderilor de venituri din ultima perioadă.
Evolutiile slabe ale noilor modele BlackBerry, precum Z10, au dus la o scădere de 45% în veniturile companiei în trimestrul al treilea al anului, iar activele s-au depreciate cu 934 de milioane de dolari.
T-Mobile US, cea de-a patra reţea de telefonie mobilă din Statele Unite ca importanţă, a anunţat că va începe să scoată telefoanele BlackBerry din magazine.
Producătorul canadian de telefoane mobile BlackBerry a început o campanie agresivă de