Guvernul Ponta şi ministrul Transporturilor nu au greşit absolut nimic la privatizarea CFR Marfă. Întreaga vină pentru ratarea privatizării o poartă un mărunt secretar de stat, nici nu contează cum îl cheamă. Puterea se spală pe mâini din nou pentru eşec şi ne dă o nouă dovadă că, în acest moment, România nu este guvernată.
„Am cerut comisiei de privatizare un punct de vedere asupra consecinţelor care decurg din această situaţie”, „chiar dacă la conducerea ministerului s-au schimbat miniştrii, comisia de privatizare a asigurat derularea procesului”, „statul român l-a investit cu responsabilitatea de a conduce această comisie de privatizare pe domnul secretar de stat Cristian Ghibu”, „am avut cerinţe precise pentru domnul secretar de stat” .
Citeşte şi:Privatizarea CFR Marfă a eşuat. Ce au declarat Gruia Stoica şi Ramona Mănescu
Acestea sunt câteva fragmente din declaraţia de luni seară a ministrului Transporturilor, Ramona Mănescu, după ce a devenit evident că vânzarea CFR Margă a eşuat. Mesajul este, în esenţă, unul singur: nu ne reproşaţi nouă guvernanţilor din fruntea ţării acest eşec, dacă cineva a greşit atunci acela este funcţionarul Xulescu. Sigur, omul nu este făcut cu ou şi cu oţet în faţa camerelor de luat vederi, dimpotrivă ministrul chiar precizează că această comisie şi-a făcut datoria, dar este scos în faţă, în caz că opinia publică va cere să cadă un cap. Deci domnule Ghibu, nu ştiu cine sunteţi, dar mă tem că în curând veţi fi executat.
Privatizarea CFR Marfă a început să dea de gândit încă de când fostul ministru, Relu Fenechiu, a ieşit să ne anunţe, roşu în obraji de fericire, că a bătut palma cu Gruia Stoica, dar că „mai sunt nişte condiţii de îndeplinit”. Mirosul de eşec a început să plutească peste România, imediat după ce Victor Ponta a încercat să paseze responsabilitatea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării şi, implic