BILKA Steel, un important producător român de învelitori metalice (ţiglă metalică), a înregistrat la nouă luni o cifră de afaceri de aproximativ 75 milioane lei. Cifra este în creștere cu peste 41 procente față de aceeași perioadă a lui 2012.
Creşterile cifrei de afaceri din 2012 și 2013 au fost susţinute de liniile de producţie de ultimă generaţie aflate în fabrica Bilka Steel de la Braşov. „Nu este însă indeajuns să ai o fabrică de ultimă generație pentru a ajunge lider de piaţă” declară Horaţiu Ţepeş, proprietar Bilka Steel.
”Performanțele obținute de oamenii noştri de vânzări, sprijiniţi de investițiile în tehnologie realizate anual din 2008, au fost roadele unui mix între atenția acordată consumatorului și calitatea produselor de la care nu am făcut rabat, indiferent de vârfurile de sarcină la care am fost supusi în lunile de vară şi în această toamnă. Ne-am uitat la ce își doresc românii, care sunt nevoile lor în materie de țiglă metalică și am acționat în consecință. Trecem printr-o perioadă în care românii sunt chibzuiți cu cheltuielile, iar piața înregistrează creșteri timide. Consumatorul este mult mai exigent și mai atent în momentul achiziției, dar și mai educat față de anii trecuți. Nu se mai caută produsul cel mai ieftin, este valorizat raportul calitate-preț. Toate acestea au fost susţinute de o aprovizionare şi o distribuţie inteligentă, mai ales în lunile de vârf. Au fost momente în această vară când am simţit că mai mult nu se poate!” declară Horațiu Țepeș, proprietar BILKA Steel.
Creşterea peste estimări se datorează lunilor de vară şi de toamnă. În aceste perioade compania a resimțit o creștere a cererii determinată în mare parte de ”sezonalitate”, spune patronul firmei. "Pe de-o parte unitățile hoteliere din zona montană realizează lucrări de renovare pe timpul verii, iar pe de altă parte sunt foarte mulți români car