Clădirile de birouri absorb cantităţi impresionante de produse de birotică şi papetărie cu fiecare comandă lansată la furnizorii de specialitate, una dintre categoriile cu cel mai mare volum fiind cea a instrumentelor de scris. Ştiaţi că, de exemplu, la nivel naţional, consumul mediu de pixuri în spaţiile de birouri este de 4,6 bucăţi per angajat, lunar?
Constatarea a făcută de analiştii RTC Proffice Experience, cel mai mare furnizor de soluţii complete de birou şi outdoors, pe baza recurenţei comenzilor lansate de clienţi, respectiv a informaţiilor culese de la clienţi. RTC Proffice Experience livrează în fiecare lună aproape 100.000 de instrumente de scris (pixuri, roller, marker etc), fiind cel mai mare furnizor în domeniu, din ţara noastră.
„Este un lucru normal ca oamenii să folosească aceste instrumente de scris şi să beneficieze de ele, mai ales că sunt extrem de accesibile ca preţ. Am efectuat un sondaj intern care ne-a relevat că disponibilitatea fără oprelişti a instrumentelor de scris constituie un factor de confort mental pentru angajaţii dintr-un birou şi este perceput, alături de accesul la internet, imprimantă, apă sau cafea ca un element stimulant în activitatea zilnică”, a declarat Gabriel Mureşanu, director general RTC Proffice Experience.
Compania este preocupată în permanenţă de confortul clienţilor săi, ajustându-şi oferta atât la cererea curentă cât şi la tendinţele care pot ajuta firmele beneficiare să devină mai performante. Unul dintre indicatorii de confort într-o firmă este consumul de instrumente de scris:
„Cu cât angajaţii unei companii au un confort mental mai mare – provenind inclusiv din lucruri aparent nesemnificative precum instrumentele de scris – cu atât eficienţa şi creativitatea lor creşte. Iar investiţia în această sursă de confort este nesemnificativă pentru client în termeni financiari, dar