Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a încheiat anul de catalog IKEA 2013 (1 septembrie 2012 - 31 august 2013) cu vânzări de 440.042.572 lei (inclusiv TVA) – în creștere cu aproximativ 10% față de anul trecut. Produsele Ikea Food, dulapurile de haine PAX si familia de tigăi, oale, borcane şi ustensile de bucătărie IKEA 365+ au avut cele mai mari vânzări in acest an.
Peste 3.201.990 milioane de persoane au vizitat magazinul, numărul acestora fiind în creștere cu aproximativ 200.000 de persoane față de anul de catalog precedent. Astfel, încă 12.083.226 de produse IKEA au ajuns în casele românilor în acest an.
“Anul de catalog 2013 este unul extrem de important pentru Magazinul IKEA. În acest an am reușit să ne situăm pe locul 15 din peste 330 de magazine din lumea IKEA, privind satisfacția clienților. Toate acestea nu ar fi fost posibile fără implicarea colegilor care au dat dovadă de profesionalism, punând pasiune în proiectul fiecărui client. Tema catalogului de anul trecut, “Dă o nouă viaţă casei tale“, a răspuns nevoii românilor de a realiza schimbări mici cu impact mare. Cele 324 de pagini ale catalogului au oferit inspiraţie şi noi perspective asupra reamenajării spațiului, cu cât mai puține resurse de timp și buget“, declară Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.
Numărul total al produselor IKEA ce au ajuns în casele românilor de la intrarea pe piață în martie 2007 și până în prezent a ajuns la peste 65 de milioane de produse.
În anul de catalog IKEA 2013 au fost vândute 12.083.226 de produse de mobilier și decoraţiuni. Din valoarea totală a produselor vândute în anul de catalog 2013, 56% a fost generată de obiecte de mobilier, iar 44% de accesorii şi decoraţiuni.
Cele mai populare produse Ikea
Anul acesta cele mai vândute produse au fost dulapurile de haine PAX. Din această familie de produse au fost cumpărate