CAMPANIE. Cosmote își promovează noua campanie “Adevărata valoare stă în lucrurile simple” prin butonul cu logo-ul HotNews. Cum?
De câteva zile, logo-ul HotNews este schimbat, are un alt desen și o altă destinație. La un click, butonul “HotNews” nu mai duce către HomePage-ul site-ului, ci către un articol cu povestea site-ului.
Destinația butonului HotNews este textul cu titlul “Lucrurile de valoare pornesc de la povesti simple”. Articolul spune povestea site-ului și este branduit cu un banner Cosmote: “Cosmote Free apreciază lucrul simplu care a stat la baza apariției HotNews”.
Ce efect poate avea asupra cititorilor? Există riscul de a-i enerva?
Ioan Mărgărit, fondator HotNews:
“Cred că, mai curând, le trezește curiozitatea. Cu această ocazie, noi ne-am spus și noi acolo povestea. Cel care intră poate citi ceva care să îl intereseze. După campanie, vom reveni la logo-ul nostru.”
Din articolul Lucrurile de valoare pornesc de la povesti simple, branduit Cosmote:
“Poate ca vi se pare ciudat ca o platforma de stiri, care azi pare coerenta si pusa la punct (stim, ne laudam!), sa aiba la baza o idee venita la o bere (hai, doua!).
Ei bine, prin iarna lui ’99, ne-am adunat mai multi redactori de prin presa romaneasca sa ne varsam frustrarile si sa ne laudam reusitele, la un pahar de ceva. Si dintr-una in alta, am atins un subiect comun si dureros (culmea, nu doar la figurat): caratul ziarelor, zi de zi, la traditionala sedinta de redactie.
Ne-a si venit o idee: cum ar fi daca ar exista toate ziarele in acelasi loc, cu titluri puse in ordine si cu sumare gata facute? Mai mult de atat, cum ar fi sa fie totul online, doar sa dai scroll prin pagini si din cateva click-uri sa vezi pe de-a-ntregul presa romaneasca?
Nu mai facuse nimeni asta in Romania.
Caram in continuare ziarele pe care Rodipet ni le lasa noaptea