Magazinul Ikea din Băneasa a înregistrat în perioada 1 septembrie 2012 - 31 august 2013 vânzări de puţin peste 440 milioane lei, în creştere cu aproximativ 10% faţă de anul trecut, a anunţat retailerul într-un comunicat de presă.
În perioada analizată, peste 3,2 milioane de persoane au vizitat magazinul, numărul acestora fiind în creştere cu aproximativ 200.000 de persoane faţă de anul de catalog precedent.
Per total, retailerul a vândut între 1 septembrie 2012 şi 31 august 2013 12 milioane de produse, numărul total al produselor ce au ajuns în casele românilor de la intrarea pe piaţă în martie 2007 şi până în prezent ajungând la peste 65 de milioane de produse.
Din valoarea totală a produselor vândute în anul de catalog 2013, 56% a fost generată de obiecte de mobilier, iar 44% de accesorii şi decoraţiuni.
Departamentul Ikea FOOD - compus din Restaurantul Ikea, Magazinul de Delicatese Suedeze şi Bistro-ul - a înregistrat o creştere cu 7% a vânzărilor cu o valoare totală de 32,9 milioane lei în acest an de catalog.
Ikea este o companie cu origini suedeze, fondată în 1943 de Ingvar Kamprad. Compania deţinea, la 31 august 2012, 338 de magazine în 40 de ţări sau teritorii, dintre care 39 de magazine sunt francize deţinute de alte companii decât Ikea Group. Magazinele din Ikea Group au fost vizitate în anul de catalog 2012 de 776 milioane de oameni.
Magazinul Ikea din România a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. Până în luna martie 2010 a fost operat în sistem de franciză locală, iar după aceea magazinul din România a devenit parte din Ikea Group.
Magazinul Ikea din Băneasa a înregistrat în perioada 1 septembrie 2012 - 31 august 2013 vânzări de puţin peste 440 milioane lei, în creştere cu aproximativ 10% faţă de anul trecut, a anunţat retailerul într-un comunicat de presă.
În perioada analizată, pes