McCann Erickson a fost desemnata Reteaua de agentii de publicitate a anului in cadrul ultimei editii a Festivalului de publicitate Golden Drum, cel mai important astfel de eveniment din Europa Centrala si de Est. McCann Erickson Bucuresti este si cea mai premiata agentie din Romania. Pe de alta parte, GMP Advertising a fost desemnata, in premiera pentru o agentie din Romania, Agentia independenta a anului la Golden Drum.
McCann Bucuresti a fost cea mai premiata agentie din Romania, cu un total de opt premii - 1 Grand Prix, 1 Golden Drum si 6 Silver Drum. La nivelul intregii retele, McCann Erickson a obtinut 2 Grand Prix, 5 Golden Drums, 11 Silver Drums si a avut alte 14 nominalizari, pentru companii din Romania, Cehia, Turcia, Israel, Finlanda, Slovacia si Estonia. McCann Bucuresti a castigat Grand Prix si Golden Drum pentru campania "Bucharest not Budapest" (pentru brandul Rom Autentic, in categoriile Digital - Single Channel si Integrated COmmunications Campaigns; Silver Drum pentru Campania "Live Tweets" (client Coca-Cola, categoria Innovative Campaigns - Multi Channel); 2 Silver Drums pentru campania "Bite to Win" (client KFC Romania, categoriile Mobile Campaigns si Digital Campaigns - Multi Channel); Silver Drum pentru campania "Portraits in Words", dezvoltata pentru Bookfest, in categoria Direct Campaigns - Multi Channel); Silver Drum pentru campania "Share your Voice" (client Coca-Cola, categoria Digital Campaigns Multi Channel).
GMP a primit, in cadrul aceluiasi festival, Tartini Award 2013 si titlul de Agentia Independenta a Anului. GMP arata, intr-un comunicat, ca a fost cea mai premiata agendie independenta romaneasca la Golden Drum, iar Gandul.info, pentru care GMP a dezvoltat campania "Why Don't You Come Over", cel mai premiat brand romanesc. Aceasta campanie, dezvoltata de GMP si Webstyler, a primit in ultima seara a festivalului u