Procesul de privatizare a CFR Marfa a fost profund viciat iar traseul are numeroase elemente si schimbari de directie care frizeaza penalul.
Cei care au provocat aceasta situatie au prejudiciat statul si compania de stat CFR Marfa.
Rezultatul, ratarea incheierii privatizarii, este evident in favoarea GFR.
CFR Marfa a ratat posibilitatea sa ajunga in proprietatea unui investitor strategic iar situatia actual a compnaiei este semnificativ mai proasta decat in primavara.
Investitoru,l desi sub nici o forma in categoria de strategic, nu a livrat conform intentiei initiale a statului si CSAT.
Eventualele slabiciuni ce pot sa apara intr-un eventual proces al statului cu GFR au o cauza umana si nu neaparat lipsa de competenta.
Consultantii impusi in procedura de urgenta sper sa aiba o asigurare de raspundere profesionala sufficient de mare incat eventualele pierderi ale statului fata de nivelul incasat justificat de 30 de milioane sa nu fie acoperite din bugete personale.
In ciuda favorizarii evidente a castigatorului, banii nu au fost virati nici la 60 zile dupa anuntul vanzarii nici dupa incheierea celei de a doua pasuiri curios aparute si de care au fost privati ceilalti potentiali cumparartori.
Statul desi a fost prejudiciat pe tot parcursul procesului iar CFR Marfa a pierdut in mod real zeci de milioane din valoare, INSUFICIENT COMPENSATE PRIN CELE 30 DE MILIOANE INCASATE.
Orice diminuare a sumei primite de 30 de milioane de euro din partea statului va trebui serios justificata si acoperita din asigurarea celor doi consultanti si a persoanelor vinovate pentru eventualele greseli cu intentie.
Procesul de privatizare a CFR Marfa a fost profund viciat iar traseul are numeroase elemente si schimbari de directie care frizeaza penalul.
Cei care au provocat aceasta situatie au prejudiciat statul si compania de stat