Treabă făcută pe jumătate. Aşa se numeşte ce au făcut muncitorii de la CFR, care au lucrat în zona staţiei de la Parângul la reabilitarea unei căi ferate şi au făcut unul dintre cele două peroane praf. Aşa l-au şi lăsat, praf.
Acum, doar dacă ai bafta să tragă trenul lângă peronul cel bun, poţi să te dai jos din tren în mod civilizat. Dacă nimereşti pe partea cu peronul desfăcut în bucăţi, să te dai jos este o adevărată aventură. Dalele mari de beton care formau peronul al doilea al staţiei au fost mutate, răsturnate, iar după terminarea lucrărilor lăsate la fel. Când soseşte trenul pe linia respectivă cu greu te urci şi te cobori din el, din cauza diferenţei mari de nivel, care nu a fost înlocuită, de exemplu, cu pietriş, după îndepărtarea dalelor. Dar şi din cauză că te poţi lovi chiar în dale. Persoanele în vârstă trebuie să se lase cu grijă de pe scară pe pământ, sau, pur şi simplu, să încerce să coboare prin altă parte, unde coborârea se poate face mai lesne. Păcat de oamenii care se chinuiesc din cauză că CFR nu ştie să lucreze cu cap la intervenţiile din teren.
Treabă făcută pe jumătate. Aşa se numeşte ce au făcut muncitorii de la CFR, care au lucrat în zona staţiei de la Parângul la reabilitarea unei căi ferate şi au făcut unul dintre cele două peroane praf. Aşa l-au şi lăsat, praf.
Acum, doar dacă ai bafta să tragă trenul lângă peronul cel bun, poţi să te dai jos din tren în mod civilizat. Dacă nimereşti pe partea cu peronul desfăcut în bucăţi, să te dai jos este o adevărată aventură. Dalele mari de beton care formau peronul al doilea al staţiei au fost mutate, răsturnate, iar după terminarea lucrărilor lăsate la fel. Când soseşte trenul pe linia respectivă cu greu te urci şi te cobori din el, din cauza diferenţei mari de nivel, care nu a fost înlocuită, de exemplu, cu pietriş, după îndepărtarea dalelor. Dar şi d