Exoticul ELR va debuta comercial în SUA în prima lună din 2014 la un preţ de 76.000 de dolari, însă dacă clienţii se califică la sprijinul guvernamental de 7.500 de dolari, preţul Cadillac-ului ELR scade la 68.500 de dolari. Suma solicitată este cu 4.000 de dolari sub sedanul electric Tesla Model S, dar este aproape dublă faţă de Chevrolet Volt model 2014 al cărui preţ a fost redus şi el în State, la 34.995 de dolari (27.495 dolari cu reducerea guvernamentală).
Marca de lux a GM a derivat ELR-ul din Chevrolet-ul Volt, adică vorbim de un Plug-in Hybrid ce are ca parte termică un motor pe benzină de 1.4 litri, dar şi o baterie cu o capacitate mai mare (16,5 kWh) ce poate susţine o autonomie electrică pe o distanţă deloc neglijabilă. Principala diferenţă dintre Volt şi Cadillac ELR este reprogramarea centralei, în cazul celui din urmă, programele “controller-ului electric drive” permiţând rularea mai îndelungată pe baza fluxului de curent din acumulatori. Puterea creşte cu 60 CP, la 210 CP (pe Chevrolet Volt motorul electric principal oferă 111 kw, adică 150 CP) iar cuplul la peste 350 Nm. Rularea la ELR se face cu sprijinul mai multor moduri de conducere distincte: Tour, Sport, Mountain şi Hold, la ultimele două programe ELR fiind capabil a recupera energia atunci când se utilizează ca transmisie padelele de la volan (şoferul poate temporar creşte nivelul frânării regenerative pentru baterie printr-un simplu „down-shift”), existând şi opţiunea de a alege momentul în care intervine unitatea pe benzină de 1.4 sau dacă se doreşte mersul în formulă pur electrică.
Inima sistemul propulsor de pe Cadillac ELR 2014 este constituită din trei motoare: unul termic în patru cilindri cu o capacitate de 1.400 cmc, un motor electric principal de 210 CP, plus un generator cu o putere de 54 kW. Motorul electric principal este alimentat de baterii la o tensiune de 365 V, iar î