Conceptul de “cumpărături la mall” era în 1998 cunoscut doar celor care călătoriseră prin străinătate, ţinând cont că primul mall din România a fost deschis de-abia în 1999, în cartierul bucureştean Vitan, într-o perioada în care magazinul Eva, Cocorul, Unirea sau galeriile “La Fayette” Victoria reprezentau supremul în materie de shopping.
Între timp, în România au fost construite peste 60 de centre comerciale de mari dimensiuni, iar în Bucureşti au fost ridicate 10 dintre acestea, rezultatele unor proiecte ca AFI Palace Cotroceni sau Băneasa Shopping City sfidând criza, ţinând cont că zilnic sunt călcate de 40.000 – 50.000 de oameni.
Au fost şi eşecuri, de la City Mall în Bucureşti la Armonia în Brăila sau Galleria din Suceava, dar cu toate acestea mallul a intrat în cotidianul românesc şi industria continuă să atragă investiţii importante.
Conceptul de “cumpărături la mall” era în 1998 cunoscut doar celor care călătoriseră prin străinătate, ţinând cont că primul mall din România a fost deschis de-abia în 1999, în cartierul bucureştean Vitan, într-o perioada în care magazinul Eva, Cocorul, Unirea sau galeriile “La Fayette” Victoria reprezentau supremul în materie de shopping.
Între timp, în România au fost construite peste 60 de centre comerciale de mari dimensiuni, iar în Bucureşti au fost ridicate 10 dintre acestea, rezultatele unor proiecte ca AFI Palace Cotroceni sau Băneasa Shopping City sfidând criza, ţinând cont că zilnic sunt călcate de 40.000 – 50.000 de oameni.
Au fost şi eşecuri, de la City Mall în Bucureşti la Armonia în Brăila sau Galleria din Suceava, dar cu toate acestea mallul a intrat în cotidianul românesc şi industria continuă să atragă investiţii importante.