Coca-Cola, Borsec şi Frutti Fresh au fost anul trecut cele mai vândute branduri de băuturi răcoritoare (inclusiv apă minerală îmbuteliată), având împreună o cotă de piaţă de peste 28% în volum, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare Euromonitor.
Brandul Coca-Cola, produs de Coca-Cola HBC România, deţine o cotă de piaţă de 12% în volum, fiind urmat de Borsec, din portofoliul producătorului local Romaqua, cu 11,1% şi Frutti Fresh, care are o cotă de 5% pe o piaţă în care consumul total ajunge la 2,8 mld. litri.
Compania Coca-Cola HBC România, liderul pieţei, deţine trei din cele cinci branduri din top cinci. Astfel, următoarele branduri de băuturi răcoritoare din top sunt Dorna şi Fanta, care au o cotă de piaţă de 4,7% şi respectiv 4,6% în volum.
„Nu putem comenta cifrele şi concluziile Euromonitor. În schimb, putem confirma faptul că în România am fost întotdeauna lideri pe piaţa băuturilor răcoritoare“, a declarat Stephane Batoux, general manager al Coca-Cola Hellenic România, companie prezentă pe piaţa locală de peste 20 de ani.
Un român consumă în medie anual circa 130-140 de litri de băuturi răcoritoare, un ceh aproape 200 de litri, iar un polonez 170 de litri, conform calculelor ZF pe baza datelor de la Euromonitor.
Mai mult pe zf.ro
Coca-Cola, Borsec şi Frutti Fresh au fost anul trecut cele mai vândute branduri de băuturi răcoritoare (inclusiv apă minerală îmbuteliată), având împreună o cotă de piaţă de peste 28% în volum, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare Euromonitor.
Brandul Coca-Cola, produs de Coca-Cola HBC România, deţine o cotă de piaţă de 12% în volum, fiind urmat de Borsec, din portofoliul producătorului local Romaqua, cu 11,1% şi Frutti Fresh, care are o cotă de 5% pe o piaţă în care consumul total ajunge la 2,8 mld. litri.
Compania Coca-Cola HBC Rom