Daca muti canalul preventiv atunci cand incep reclamele, de teama de a nu deveni o victima a lor, exista o cale de a le privi si asculta, dar de a ramane imun la mesajul acestora. Un studiu recent realizat la Universitatea Cologne a aratat ca daca rontai popcorn cand privesti publicitate, nu vei asimila mesajul.
In cadrul experimentelor s-a aratat ca floricele il distrag nu doar pe cel care le consuma, dar si pe cei de langa, asa ca ceea ce se intampla pe ecran nu mai e perceput de creier, relateaza Business Insider. Studiul a aratat ca atunci cand auzim, mai ales pentru prima oara, numele unui brand simtim nevoia sa-l pronuntam, chiar si fara voce, ceea ce cu popcorn in cavitatea bucala e imposibil.
Subiectilor care au luat parte la studiu li s-au dat floricele sau cuburi de zahar, observandu-se ca primii nu retinusera mesajele din pauza publicitara, nici numele brandurilor, pe cand ceilalti au reactionat pozitiv la acestea, se mentioneaza intr-un raport publicat de Journal of Consumer Psychology.
Daca muti canalul preventiv atunci cand incep reclamele, de teama de a nu deveni o victima a lor, exista o cale de a le privi si asculta, dar de a ramane imun la mesajul acestora. Un studiu recent realizat la Universitatea Cologne a aratat ca daca rontai popcorn cand privesti publicitate, nu vei asimila mesajul.
In cadrul experimentelor s-a aratat ca floricele il distrag nu doar pe cel care le consuma, dar si pe cei de langa, asa ca ceea ce se intampla pe ecran nu mai e perceput de creier, relateaza Business Insider. Studiul a aratat ca atunci cand auzim, mai ales pentru prima oara, numele unui brand simtim nevoia sa-l pronuntam, chiar si fara voce, ceea ce cu popcorn in cavitatea bucala e imposibil.
Subiectilor care au luat parte la studiu li s-au dat floricele sau cuburi de zahar, observandu-se ca primii n