Ca urmare a unei investiţii de 2 miliarde de euro şi a celui mai riguros program de testare din istorie, Renault Trucks şi-a lansat noua gamă de camioane, fiind prima dată când un producător îşi reînnoieşte întreaga gamă simultan. Noile modele Renault Trucks au fost prezentate oficial în România, vineri, 11 octombrie, în cadrul unui eveniment desfăşurat la Bucureşti, la care au participat aproximativ 600 de clienţi, parteneri şi jurnalişti.
“Acesta este un moment istoric. Renault Trucks revoluţionează industria şi îşi schimbă toată gama de vehicule, concentrându-se pe trei nevoi de bază ale clienţilor: robusteţea, eficienţa şi confortul. Aceste camioane sunt unelte performante, sunt centre de profit pentru proprietari”, a declarat Olivier de Saint Meleuc, Director de Vânzări Renault Trucks pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.
Piaţa locală prezintă un context favorabil pentru înnoirea gamei Renault Trucks. Conform producătorului, anul acesta companiile de transport încep să schimbe flotele achiziţionate în perioada 2007-2008. Gama Renault Trucks include trei categorii majore de autovehicule: pentru Distanţe lungi – T, Construcţii – C şi K şi Distribuţie – D. Toate au fost proiectate urmând viziunea că un camion este un centru de profit pentru afacerea în folosul căreia operează.
“Grupul Volvo, din care face parte şi Renault Trucks, a investit peste 2 miliarde de euro pentru realizarea acestei noi game. Ne-am dorit să oferim clienţilor un instrument fiabil şi performant, care să le permită să ţină costurile sub control şi să-şi protejeze afacerea. Peste 10 milioane de kilometri de teste pe şosea şi peste 5.000 de persoane au fost implicate în dezvoltarea noilor camioane”, a declarat Sigurd Wandel, Director General Renault Trucks. “Înmatriculările de autovehicule noi peste 18 tone au crescut cu 10% în primele 8 luni comparativ cu aceeaşi perioad