BlackBerry a recurs la o solutie mai putin obisnuita pentru a arata ca nu este o companie in moarte clinica, asa cum au prezis unii. Intr-o scrisoare deschisa adresata clientilor sai, publicata in ziarele lumii, marti, compania face apel la loialitatea utilizatorilor.
Scrisoarea a fost publicata pe site-ul companiei si in 30 de ziare din noua tari, subliniind ca producatorul de smartphone are la dispozitie suficienti bani si nu are nicio datorie, scrie CNN.
In scrisoare este amintita si reteaua de socializare a BlackBerry, securitatea si atractivitatea pentru mediul corporatist. "Puteti continua sa contati pe BlackBerry", declara textul.
In scrisoare nu se arata insa ca Blackberry este de vanzare si a primit o oferta preliminara de 4,7 miliarde de dolari de la Fairfax Financial.
"Acestea sunt cu siguranta vremuri interesante pentru noi si nu subestimam situatia, nici nu ignoram provocarile cu care suntem confruntati. Facem schimbarile dificile necesare pentru a intari BlackBerry", continua scrisoarea.
Oferta Fairfax a venit la trei zile dupa ce BlackBerry a raportat cifrele trimestriale: o pierdere de un miliard de dolari si planuri de a concedia 4.500 de angajati.
BlackBerry a recurs la o solutie mai putin obisnuita pentru a arata ca nu este o companie in moarte clinica, asa cum au prezis unii. Intr-o scrisoare deschisa adresata clientilor sai, publicata in ziarele lumii, marti, compania face apel la loialitatea utilizatorilor.
Scrisoarea a fost publicata pe site-ul companiei si in 30 de ziare din noua tari, subliniind ca producatorul de smartphone are la dispozitie suficienti bani si nu are nicio datorie, scrie CNN.
In scrisoare este amintita si reteaua de socializare a BlackBerry, securitatea si atractivitatea pentru mediul corporatist. "Puteti continua sa contati