Mallul Promenada din zona Floreasca, a cărui deschidere este programată pentru mâine, 17 octombrie, a putut fi vizitat încă de astăzi de jurnalişti, la 22 de luni distanţă de la începerea lucrărilor la investiţia de peste 130 de milioane de euro din nordul Capitalei.
În faţa mallului, pe trotuarul din dreptul clădirii Floreasca Business Park, câteva sute de angajaţi erau afară, dar nu pentru deschiderea mallului, ci în urma unui exerciţiu realizat de administratorii şi proprietarii proiectului de birouri. Cu toate acestea, imaginea acelui grup dezvăluia de fapt o parte importantă din viitorii clienţi ai mallului construit în mijlocul zonei cu cea mai importantă dezvoltare de birouri din Bucureştiul ultimilor ani.
“În 2003, când am realizat clădirea Oracle Tower de peste drum, în zonă nu era construit aproape nimic”, afirmă Gerald Beck, managing director al companiei Raiffeisen Evolution, dezvoltatorul proiectului. “Acum, în împrejurimi lucrează 35.000 de angajaţi şi numărul acestora va continua să crească. Estimăm că Promenada va avea un trafic zilnic de circa 25.000 de persoane, iar în apropierea Crăciunului numărul acestora va creşte la peste 30.000”, a declarat şi Markus Neurauter, care ocupă poziţia de managing director al Raiffeisen Evolution.
Mallul cu o suprafaţă închiriabilă de 35.000 de metri pătraţi a fost împărţit în 143 de spaţii comerciale dintre care 129 vor fi pregătite mâine pentru deschidere. Peek & Cloppenburg, H&M, Zara, Hervis, Humanic, Flanco, Billa sau Tchibo sunt printre magazinele care şi-ar putea primi clienţii chiar de astăzi, în timp ce Lacoste, Next sau Lashez nu vor avea magazinele finalizate nici mâine.
La etajul doi, în zona de food-court şi entertainment, cel mai mare spaţiu va fi ocupat de restaurantul La Fattoria, alături de care sunt prezente şi reţele ca McDonald’s, KFC sau Chopstix, trei cafen