Renault Trucks a integrat la nivelul intregii game noua transmisie automata Optidriver care are un nou sistem de schimbare a vitezelor in mod economic.
“Grupul Volvo, din care face parte si Renault Trucks, a investit peste 2 miliarde de euro pentru realizarea acestei noi game. Peste 10 milioane de kilometri de teste pe sosea si peste 5.000 de persoane au fost implicate in dezvoltarea noilor camioane”, a declarat Sigurd Wandel, Director General Renault Trucks.
Potrivit Renault, anul acesta companiile de transport ar trebui sa isi schimbe flotele achizitionate in perioada 2007-2008.
Gama Renault Trucks “Distante lungi” – T: Renault Trucks T are un consum diminuat cu pana la 5% fata de modelele anterioare. Renault Trucks T este prevazut cu motoare Euro 6 DTI 11 si DTI 13 mai economice.
Optional clientii pot beneficia de cabina cu podea complet plata sau de cea in care tunelul motor are o inaltime de doar 20 de cm.
Daca este necesar, soferii pot folosi butonul „24/7” de pe tabloul de bord pentru localizarea geografica imediata a vehiculului si pentru raportarea datelor tehnice ale acestuia, ceea ce usureaza activitatea celor peste 1.600 de centre de vanzari si service Renault Trucks din intreaga lume.
Citeste si:Sapte kilometri de adrenalina la bordul gamei Renault SportDuster depaseste Clio 4 si devine cel mai vandut model RenaultDacia si Renault vor magazine online in toate pietele europene pana in 2014
Gamele Renault Trucks “Constructii” si „Constructii grele” – C si K: pentru noile vehicule de constructii, Renault Trucks ofera doua game distincte – gama C pentru constructii si gama K pentru constructii grele.
Gama Renault Trucks C, disponibila in doua variante de latime a cabinei, se concentreaza in principal pe incarcaturi mari, consum redus si confort comparabil cu cel al unui vehicul de distante lungi. Gama Renault Truc