Au trecut 22 de luni de la începutul anului 2012, când, într-o groapă acoperită de zăpadă de pe calea Floreasca, primii angajaţi ai firmei de construcţii Strabag dădeau de înţeles că Raiffeisen Evolution intenţionează să reia lucrările la mallul Promenada, anunţat încă din 2005. Ieri, cu o zi înainte de deschidere, vitrinele a peste 100 de magazine te îmbiau să cumperi, scaunele albe, negre şi portocalii din zona restaurantelor te îndemnau să te aşezi pentru o gustare, iar pe terasa de la ultimul etaj iarba verde şi locurile de joacă îi aşteptau pe copii să zburde.
Cu un design diferit faţă de actuelele malluri din Bucureşti, realizat de un arhitect român, Theo Stancu, dar fără cinematograf şi prea multe noutăţi în materie de chiriaşi, Promenada începe de astăzi asaltul pentru banii de cumpărături ai bucureştenilor din nordul Capitalei. Pentru ca investiţia de peste 130 de milioane de euro să fie justificată, clienţii ar trebui să lase cel puţin 70 mil. euro pe an în magazinele proiectului, sau circa 200.000 de euro pe zi.
„Chiria mallului Promenada se încadrează în media Capitalei. După şase luni vom putea spune cât sunt vânzările, dacă suntem în buget sau nu“, declara ieri Monica Bărcuţean, managing director al subsidiarei locale a companiei austriece Raiffeisen Evolution, care a investit peste 130 de milioane de euro în mallul Promenada din nordul Capitalei. Continuarea pe ZFCorporate
Au trecut 22 de luni de la începutul anului 2012, când, într-o groapă acoperită de zăpadă de pe calea Floreasca, primii angajaţi ai firmei de construcţii Strabag dădeau de înţeles că Raiffeisen Evolution intenţionează să reia lucrările la mallul Promenada, anunţat încă din 2005. Ieri, cu o zi înainte de deschidere, vitrinele a peste 100 de magazine te îmbiau să cumperi, scaunele albe, negre şi portocalii din zona restaurantelor te îndemnau să te aşezi p