Lanţul de brutării Paul, prezent pe piaţa locală încă din 2008, a ajuns în cele zece unităţi pe care le deţine la 150 de angajaţi, dintre care 25 în locaţia inaugurată ieri pe bulevardul Magheru din Capitală, care are o suprafaţă de 150 de metri pătraţi.
„Avem traineri care s-au specializat în brutăriile Paul din Franţa şi care acum pregătesc angajaţii din România. Trainingul unui angajat durează minimum şase săptămâni“, spune Monica Eftimie, chief marketing officer al lanţului de restaurante KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Hard Rock Café, dar şi al brutăriilor Paul şi Cinnabon din România.
Continuarea pe ZFCorporate
Lanţul de brutării Paul, prezent pe piaţa locală încă din 2008, a ajuns în cele zece unităţi pe care le deţine la 150 de angajaţi, dintre care 25 în locaţia inaugurată ieri pe bulevardul Magheru din Capitală, care are o suprafaţă de 150 de metri pătraţi.
„Avem traineri care s-au specializat în brutăriile Paul din Franţa şi care acum pregătesc angajaţii din România. Trainingul unui angajat durează minimum şase săptămâni“, spune Monica Eftimie, chief marketing officer al lanţului de restaurante KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Hard Rock Café, dar şi al brutăriilor Paul şi Cinnabon din România.
Continuarea pe ZFCorporate