Structura Zonei Operaționale Est va fi modificată. Surplusul de personal va fi încadrat pe alte posturi.
Compania județeană ApaServ intenționează să modifice organigrama în baza căreia funcționează acum. Primul semnal în acest sens a fost dat în luna august, când angajații TESA din cadrul societății au fost obligați să completeze o fișă de autofotografiere a activității zilnice, un document în care angajații trebuiau să precizeze în amănunt ce fac într-o zi de muncă. La sfârșitul lunii august, fișele de autofotografiere au fost predate salariaților din cadrul Biroului de Resurse Umane. ”Fișele se analizează acum la Resurse Umane și va mai dura ceva timp până vom ajunge la o concluzie, fiindcă este un procedeu de durată, iar în perioada următoare are prioritate controlul de la Curtea de Conturi. După ce se va termina analiza, vom discuta cu directorii din fiecare direcție propunerile de modificare a organigramei”, a afirmat Cătălin Dughir, directorul general al ApaServ Neamț.
Cel puțin la nivelul Zonei Operaționale Est, cu sediul la Roman, noua organigramă va aduce modificări importante. ”Nu va fi, neapărat, o organigramă cu mai puțini angajați, deoarece am compartimente cu deficit de personal și compartimente cu un număr prea mare de angajați. Chiar dacă cineva se supără pe mine, raportat la producție, cel mai mare număr de angajați îl are Romanul. Însă, așa am preluat, la vremea respectivă. Scopul autofotografierii nu a fost acela de a da lumea afară. Îi reorientez. Cu acei oameni care rămân surplus pe partea de exploatare vreau să înființez un compartiment pe partea tehnică, de proiectare- unde sunt probleme și oamenii stau foarte mult la obținerea de avize, la proiecte-, și un șantier prin care să fac lucrările cu forțe proprii, să nu mai fiu nevoit să scot la licitație și să lucrez cu terți. Această reorganizare ar însemna câștig din mai mult