La doar o lună de la debutul oficial din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, noul Peugeot 308 este disponibil şi în România. Compacta din Hexagon are preţuri ce variază între 14.400 şi 21.810 euro cu TVA inclus.
Spre marea mirare a experţilor din industrie, noua compactă din Sochaux a păstrat indicativul modelului anterior şi anume 308, modificările substanţiale fiind reprezentate de platforma tehnologică şi design-ul maşinii. Inginerii francezi au muncit serios pentru a bate liderul acestui segment, nemuritorul Volkswagen Golf, iar roadele nopţilor nedormite din clădirile grupului PSA se văd.
Noul 308 vine cu un design nou, aliniat criteriilor estetice ale mărcii şi în acelaşi timp pretenţiilor anului 2013, o platformă tehnologică mai performantă şi motoare mai eficiente. Principala noutate din partea Peugeot este reprezentată de adoptarea unui şasiu modular, datorită căruia maşina a pierdut nu mai puţin de 140 kilograme faţă de generaţia precedentă. EMP2, cum este botezată noua platformă Peugeot, beneficiază de nu mai puţin de 116 patente menite să aducă 308-ului un plus de confort şi dinamism. În plus, francezii afirmă că trecerea la şasiul modular va avea un rol decisiv în scăderea consumului de carburant şi a emisiilor. Datele furnizate de producător indică faptul că varianta cea mai economică a modelului va elimina în atmosfera doar 85 grame de CO2 pe kilometru.
308 aduce după sine şi o premieră în segment: în versiunile de echipare superioare, farurile Full-LED sunt oferite în standard.
Interiorul a fost şi el atent dezvoltat, scopul inginerilor francezi fiind acela de a asigura un habitaclu cât mai spaţios şi mai uşor de folosit. Pentru a respecta aceste criterii, s-a păstrat arhitectura interioară a modelului 208, respectiv 2008. Bordul dispune de un imens display tactil de 9.7 inci, care va prelua o mare parte din comenzile întâln