Reatailerul francez Auchan a investit 2 milioane de euro in transformarea primului hipermarket Real in Auchan, ca urmare a tranzactiei care s-a finalizat in luna septembrie. Vezi cum arata noul magazin din estul Capitalei.
"Auchan Pallady, primul magazin remodelat in urma achizitiei, isi deschide portile pentru clienti joi, 17 octombrie, ora 10:00", au spus reprezentantii companiei.
Transformarea a durat mai putin de 3 saptamani si a constat, pe de o parte, in modificari tehnice si comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafetei de vanzare, extinderea unor universuri comerciale, imbunatatirea confortului clientilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor si introducerea comertului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi si adaptate de produse.
Pe o suprafata neta de vanzare de 10.000 de mp, noul hipermarket Auchan Pallady ofera locuitorilor o gama de peste 50.000 produse. Auchan Pallady a dezvoltat in mod special partea de produse proaspete fabricatie proprie: brutarie, patiserie, carmangerie, gastronomie si a acordat o atentie deosebita raioanelor de legume si fructe, dar si pescariei.
In domeniul nealimentar, Auchan Pallady a extins raioanele cu produse de sezon (ex. flori, gradinarit, vacanta, picnic, etc.), cele destinate copiilor si bebelusilor (jucarii, educatie, imbracaminte), parfumeria si ingrijirea personala, raionul de electronice si electrocasnice, dar si universul animalier. Magazinul are 41 de case de marcat.
Centrul dispune de o parcare gratuita de 2.400 de locuri.
[gallery=738]
Al 10-lea grup de distributie din lume, Auchan este prezent in 13 tari si are 287 000 colaboratori. Este organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliara (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca