Oferta publică iniţială de vânzare de acţiuni (IPO) a producătorului de materiale de construcţii AdePlast a eşuat, compania nereuşind să atragă suficienţi bani de la investitori pentru a închide tranzacţia. Marcel Bărbuţ, proprietarul AdePlast, spune că bursa nu este încă o alternativă de finanţare pentru companiile private, în timp ce investitorii susţin că oferta nu a fost suficient de realistă.
Eşecul ofertei AdePlast, prima ofertă publică iniţială a unei companii private după cinci ani, i-ar putea descuraja pe mulţi antreprenori români să caute finanţare pe bursă, chiar dacă investitorii vorbesc despre necesitatea listărilor private şi de faptul că pe bursă sunt bani pentru companii româneşti de succes.
„Noi am fost pregătiţi pentru bursă, însă bursa se pare că nu a fost pregătită pentru AdePlast. Din păcate, cred că nu suntem încă în stadiul în care bursa să fie o alternativă viabilă pentru finanţarea companiilor private din România“, a declarat ieri Marcel Bărbuţ, după ce consorţiul de intermediere format din Intercapital Invest şi BCR a anunţat că oferta AdePlast nu a adunat suficiente subscrieri. Continuarea pe ZFCorporate
Oferta publică iniţială de vânzare de acţiuni (IPO) a producătorului de materiale de construcţii AdePlast a eşuat, compania nereuşind să atragă suficienţi bani de la investitori pentru a închide tranzacţia. Marcel Bărbuţ, proprietarul AdePlast, spune că bursa nu este încă o alternativă de finanţare pentru companiile private, în timp ce investitorii susţin că oferta nu a fost suficient de realistă.
Eşecul ofertei AdePlast, prima ofertă publică iniţială a unei companii private după cinci ani, i-ar putea descuraja pe mulţi antreprenori români să caute finanţare pe bursă, chiar dacă investitorii vorbesc despre necesitatea listărilor private şi de faptul că pe bursă sunt bani pentru companii româneşti de succe