Sursa foto: Euforia.tv
Consiliul Național al Audiovizualului și Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) urmăresc o îmbunătățire a reglementărilor privind comunicările comerciale care vizează suplimentele alimentare.
“La nivelul RAC, urmează să fie constituit în curând un comitet de lucru, din care vor face parte şi membri ai CNA, al cărui scop va fi revizuirea Codului de bune practici în publicitate”, a declarat Oana Cociaşu, preşedintele Consiliului Român pentru Publicitate în cadrul evenimentului “Particularităţile comunicării comerciale privind suplimentele alimentare“, care a avut loc astăzi.
Membrii CNA prezenți la evenimentul organizat de RAC au fost de părere că și Codul audiovizualului necesită unele îmbunătățiri privind reglementarea acestui domeniu din punct de vedere al comunicărilor comerciale care apar la posturile de radio și televiziune.
“Avem nevoie de un Cod cât mai clar. Este necesar ca mai multe aspecte din Codul audiovizualului, care au fost preluate din Codul RAC, să fie analizate și actualizate”, a spus Narcisa Iorga, membru CNA.
În urma grupului de lucru care va fi constituit de Consiliul Român pentru Publicitare și la care vor participa membri ai CNA și reprezentanți ai PRISA (Patronatul Român al Industriei Suplimentelor Alimentare), la actualul Cod de bune practici în publicitate va fi adăugat și codul de autoreglementare al PRISA.
“Facem tot posibilul ca să reglementăm cât mai mult acest domeniu al comunicării, astfel încât să ne raliem şi normelor europene şi Codului de bune practici în comunicarea comercială”, a mai declarat Oana Cociașu.
Evenimentul a fost organizat de Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), în colaborare cu Patronatul Român al Industriei Suplimentelor Alimentare (PRISA) şi Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA).
Printre participanții la eveniment s-au numărat:
RAC: A c