Banca Naţională a Bulgariei (BNB) şi Comisia pentru Protecţia Consumatorilor sunt investigate de procuratură, în urma reclamaţiilor tot mai numeroase împotriva companiilor de credite de consum, venite din partea unor clienţi care consideră incorecţi termenii de finanţare, relatează Novinite.
Investigaţia a fost deschisă din oficiu de către procuratură, după ce televiziunea NOVA a relatat că clienţii companiilor de credite de consum nu sunt trataţi corect.
Numărul reclamaţiilor împotriva companiilor non-financiare care acordă rapid credite a crescut semnificativ în Bulgaria, din cauza termenilor incorecţi incluşi în acordurile de împrumut.
Aceste companii sunt înregistrate la Banca Naţională a Bulgariei.
Procuratura va verifica dacă BNB şi Comisia pentru Protecţia Consumatorilor aplică legislaţia referitoare la protejarea clienţilor companiilor non-financiare furnizoare de credite şi cum se folosesc de prerogativele lor pentru a elimina termenii incorecţi din acordurile de împrumut.
Parlamentul bulgar a anunţat recent intenţia de a stabili un plafon maxim de 20% pentru dobânzile la creditele acordate rapid. Banca Naţională a Bulgariei (BNB) şi Comisia pentru Protecţia Consumatorilor sunt investigate de procuratură, în urma reclamaţiilor tot mai numeroase împotriva companiilor de credite de consum, venite din partea unor clienţi care consideră incorecţi termenii de finanţare, relatează Novinite.
Investigaţia a fost deschisă din oficiu de către procuratură, după ce televiziunea NOVA a relatat că clienţii companiilor de credite de consum nu sunt trataţi corect.
Numărul reclamaţiilor împotriva companiilor non-financiare care acordă rapid credite a crescut semnificativ în Bulgaria, din cauza termenilor incorecţi incluşi în acordurile de împrumut.
Aceste companii sunt înregistrate la Banca Naţ