Dacă muţi canalul preventiv atunci când încep reclamele, de teamă de a nu deveni o victimă a lor, există o cale de a le privi şi asculta, dar de a rămâne imun la mesajul acestora.
Un studiu recent realizat la Universitatea din Koln a arătat că dacă ronţăi popcorn când priveşti publicitate, nu vei asimila mesajul.
În cadrul experimentelor s-a arătat că floricele îl distrag nu doar pe cel care le consumă, dar şi pe cei de lângă, aşa că ceea ce se întâmplă pe ecran nu mai e perceput de creier, relatează Business Insider. Studiul a arătat că atunci când auzim, mai ales pentru prima oară, numele unui brand simţim nevoia să-l pronunţăm, chiar şi fără voce, ceea ce cu popcorn în cavitatea bucală e imposibil.
Subiecţilor care au luat parte la studiu li s-au dat floricele sau cuburi de zahăr, observându-se că primii nu reţinuseră mesajele din pauza publicitară, nici numele brandurilor, pe când ceilalţi au reacţionat pozitiv la acestea, se menţionează într-un raport publicat de Journal of Consumer Psychology.
Comentarii.
Dacă muţi canalul preventiv atunci când încep reclamele, de teamă de a nu deveni o victimă a lor, există o cale de a le privi şi asculta, dar de a rămâne imun la mesajul acestora.
Un studiu recent realizat la Universitatea din Koln a arătat că dacă ronţăi popcorn când priveşti publicitate, nu vei asimila mesajul.
În cadrul experimentelor s-a arătat că floricele îl distrag nu doar pe cel care le consumă, dar şi pe cei de lângă, aşa că ceea ce se întâmplă pe ecran nu mai e perceput de creier, relatează Business Insider. Studiul a arătat că atunci când auzim, mai ales pentru prima oară, numele unui brand simţim nevoia să-l pronunţăm, chiar şi fără voce, ceea ce cu popcorn în cavitatea bucală e imposibil.
Subiecţilor care au luat parte la studiu li s-au dat floricele sau cuburi de zahăr, observându-se că primii nu reţi