Oficialii Raiffeisen evolution, dezvoltatorul proiectului, asteapta un numar mediu zilnic de 25.000 de vizitatori, asteptandu-se ca in perioada Craciunului sa fie de 30.000, poate chiar 35.000 de persoane.
Noul centru comercial Promenada este organizat pe sase niveluri. Primele doua etaje subterane (-3 si -2) vor fi destinate parcarii care va cuprinde 1.300 de locuri, iar urmatoarele patru niveluri (din demisol si pana in etajul 2) vor gazdui zona comerciala, cu o suprafata inchiriabila de 35.000 de mp. Accesul in Promenada se poate face din ambele artere rutiere – Calea Floreasca si strada Barbu Vacarescu. De asemenea, la ambele intrari exista parcari pentru biciclete cu o capacitate de 150 de locuri.
Elementul definitoriu care aduce o noutate absoluta pe piata centrelor comerciale este terasa situata la ultimul etaj. Intinsa pe o suprafata de 7.000 mp, aceasta a fost gandita pentru a oferi un spatiu de relaxare in aer liber pe toata durata anului. Inspirata din celebrele gradini japoneze, terasa va gazdui pe durata sezonului cald un spatiu dedicat evenimentelor, unde vor fi organizate expozitii, reprezentatii de teatru, concerte si proiectii de film, precum si spatii de joaca dedicate celor mici. In timpul iernii, aceasta se va transforma intr-un patinoar in aer liber, iar in preajma sarbatorilor vor fi organizate targuri de Craciun.
Promenada este primul centru comercial din Romania certificat la nivel international drept „cladire albastra” (blue building), insemnand ca in dezvoltarea ei a fost luat in calcul intregul ciclu de viata al constructiei. Societatea Germana pentru Constructii Durabile, DGNB, a certificat Promenada cu calificativul „Gold“, calificativ ce reprezinta un indice de performanta de peste 80% pentru sase criterii: calitatea (atat in ceea ce priveste mediul, cat si din punct de vedere economic), criteriul socio-cultural, cel