CNA a analizat, marti, 11 spoturi de promovare a proiectului de exploatare miniera de la Rosia Montana, difuzate intre 1 septembrie si 6 octombrie la principalele televiziuni nationale.
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a monitorizat, in perioada 1 septembrie - 11 octombrie, modul in care principalele televiziuni nationale au difuzat emisiuni de stiri si dezbatere pe subiectul Rosia Montana. De asemenea, CNA a monitorizat 11 spoturi de promovare a proiectului minier de la Rosia Montanta, difuzate in perioada 1 septembrie - 6 octombrie.
Integral pe stirileprotv.ro
Foto: realitatea.net Tag-uri: CNA, spoturi, Rosia Montana
CNA a analizat, marti, 11 spoturi de promovare a proiectului de exploatare miniera de la Rosia Montana, difuzate intre 1 septembrie si 6 octombrie la principalele televiziuni nationale.
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a monitorizat, in perioada 1 septembrie - 11 octombrie, modul in care principalele televiziuni nationale au difuzat emisiuni de stiri si dezbatere pe subiectul Rosia Montana. De asemenea, CNA a monitorizat 11 spoturi de promovare a proiectului minier de la Rosia Montanta, difuzate in perioada 1 septembrie - 6 octombrie.
Integral pe stirileprotv.ro
Foto: realitatea.net Tag-uri: CNA, spoturi, Rosia Montana