Mediul de business are un anume „cod” al vestimentaţiei, apărut, poate, şi din dorinţa ca seriozitatea cu care sunt tratate afacerile să fie subliniată de ţinuta celui care propune şi convinge partenerii să „parafeze” un contract. Lucrurile s-au mai schimbat, am aflat de la un fashion editor cu experienţă care nu exclude fantezia, jocul cu texturile şi ineditul din ceea ce înseamnă stil „serios” în vestimentaţie.
Mulţi ne gândim să scoatem din cotidian cel puţin o prezentare power point, astfel încât să fie „mai altfel”, deşi respectăm şi folosim şi brandingul de companie. De ce nu s-ar întâmpla şi în ceea ce priveşte ţinutele sau accesoriile? Mai ales că sfaturile fashion editorilor nu trec cu vederea segmentul „corporate” de audienţă, în special cel tânăr, cel care până acum nu prea îşi găsea „locul” în colecţiile clasice, de vestimentaţie pentru birou, aşa cum este uneori pe nedrept clasificat.
Fantezie şi creativitate... în special pentru business
„Ineditul nu este o opţiune doar pentru timpul liber al unei femei atente la imaginea ei şi care lucrează într-o companie sau o bancă”, spune Luminiţa Faurescu, fashion editor cu o experienţă de mulţi ani.
Ameţitoarele linii şi culori prezentate pentru sezonul de toamnă-iarnă 2013, la New York, Paris, Tokyo sau Milano, nu sunt extravaganţe. În aproape fiecare colecţie există măcar o piesă clasică, ce ne poate inspira, dacă avem deschiderea să o remarcăm, mai ales dacă nu pornim de la ideea că prezentările de modă haute couture sunt doar pentru un segment restrâns de audienţă.
Citeste mai mult pe cariereonline.ro