Francezii de la Auchan au început rebrandingul hipermaketurilor pe care le-au cumpărat de la real-,. Primul magazin rebranduit este cel de pe bulevardul Theodor Pallady din Bucureşti, care s-a redeschis astăzi. Sub sigla Auchan se mai redeschid în următoarea perioadă încă trei foste real-,, printre care şi cel din Calea Vitan. Procesul de rebranduire al celor 20 de magazine preluate se va încheia în 2014.
Preluarea magazinelor real-, de catre grupul Auchan se face doar cu respectarea unor condiţii impuse de Consiliul Concurenţei. În Târgu Mureş şi Craiova, de pildă, nu au voie să crească preţul alimentelor de baza cu mai mult de 5% în primii 3 ani. Tot aici, francezii nu pot construi magazine noi în următorii 5 ani. Prin aceasta decizie, Consiliul Concurenţei vrea să evite ca retailer-ul francez să aibă control asupra preţurilor.
Francezii ar putea fi amendaţi cu până la 10% din cifra de afaceri anuală dacă nu respectă aceste angajamente.
Prin cumpararea celor 20 magazine real-,, retailer-ul francez ajunge la 31 de hipermarketuri şi urcă de pe locul patru pe locul doi în topul lanţurilor de hipermarketuri din România, după Kaufland.
În 2012, cifra de afaceri a Auchan România a fost de 442,9 milioane euro, în creștere cu 25% comparativ cu anul anterior.