Auchan România redeschide AZI primul hipermaket real-, rebranduit în concept Auchan, în urma unei investiţii de 2 mil. de euro. Restul de 19 unităţi ale reţelei cumpărate de francezi de la Metro Group vor fi transformate în hipermarketuri Auchan „în mai puţin de 12 luni”, conform lui Patrick Espasa, şeful Auchan România. Următoarele hipermarketuri real-, rebranduite în Auchan vor fi cele din Vitan, Oradea şi Braşov.
Transformarea hipermarketului Auchan Pallady a durat 18 zile şi a constat „în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, decorarea, formarea echipelor și introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi de produse, la preţuri permanent mici (...) Experienţa Auchan Pallady, primul magazin transformat, a fost o foarte bună oportunitate de a pune la punct întregul proces de remodelare, de a integra şi forma echipele şi de a îmbina punctele forte ale celor două companii”, explică Patrick Espasa (foto), directorul general al Auchan România. Numărul angajaţilor Auchan Pallady a crescut de la 180 la 260.
Pe o suprafaţă netă de vânzare de 10.000 de mp, noul hipermarket Auchan Pallady are în rafturi peste 50.000 produse şi 41 de case de marcat. Traficul zilnic estimat ajunge la 10.000 de vizitatori. Pentru comparaţie, magazinul din Titan al reţelei de hipermarketuri Auchan, primul deschis în România, rămâne cel mai bun al companiei în România, cu un trafic zilnic de 30.000-40.000 de oameni. De altfel, „Auchan Titan se clasează în primele 50 de hipermarketuri ale francezilor din întreaga lume”, precizează Espasa, care nu crede că Auchan Pallady va „fura” din clienţii hipermarketului din Titan, pentru că „zonele sunt bine delimitate. Nu am prevăzut un impact mare asupra magazinului din Titan (...)Auchan Titan e un magazin de proximitate în principal, în timp ce Auchan Palla