Emisiunea „The Voice“ are un competitor care încearcă să devină numărul unu pe toate pieţele importante de divertisment ale lumii. Este vorba de concursul „Rising Star“, lansat în Israel, care a început să câştige din ce în ce mai mulţi fani. Mai mult, cumpărătorii de formate de televiziune se înghesuie să achiziţioneze formatul, iar în Franţa şi Germania concursul este pe cale să înceapă.
Recent, aproximativ 5.000 de cumpărători de programe de televiziune şi-au făcut apariţia pe la Târgul de televiziune de la Cannes, pentru a-şi asigura cele mai bune formate de televiziune în anul ce o să vină, iar centrul de interes s-a resfrâns asupra celui mai nou concurs de talente din Israel, „Rising Star“.
Talent-show-ul a stârnit deja rumoare în Israel, mai ales datorită unei caracteristici inedite: telespectatorii pot să voteze în timp ce cântăreţii sunt pe scenă, pentru ca pe măsură ce voturile ating un anumit procentaj, un panou digital care îi ascunde pe participanţi să se ridice şi să îi arate publicului.
La premiera emisiunii, în Israel, promovarea show-ului în reţelele sociale a explodat, iar cota de audienţă a atins un procent de 44,5%. Astfel de cifre îi determină pe cumpărătorii de programe să speculeze foarte rapid. Marea provocarea a noului format este să detroneze seria „The Voice“ (Vocea - n.r.), o emisiune care nu mai trezeşte interesul telespectatorilor în multe ţări. „Rising Star“ vrea să se impună, mai întâi, pe pieţe importante ale entertainment-ului, cum ar fi cele din Australia, Statele Unite ale Americii şi Marea Britanie.
Compania care a produs noul format de divertisment este Keshet, organizaţie care a mai creat şi alte emisiuni sau seriale importate pe pieţe-cheie ale lumii. Un astfel de exemplu este „Homeland“, un serial dramatic, care în Statele Unite ale Americii face furori.
Show-ul de talente muzicale, care va începe