Cele mai multe reclamaţii în ultima lună, la nivelul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Gorj, au vizat produsele şi serviciile nealimentare, fiind înregistrat un număr de 21 de reclamaţii. Alte 11 reclamaţii au avut ca obiect produse precum: telefoane mobile, combine frigorifice, produse IT ( tablete, notebook-uri, sisteme GPS ), autoturisme, tâmplărie cu geam termoizolant. De asemenea, au fost reclamate furnizarea de servicii de telefonie fixă sau mobilă, energie electrică şi diverse produse şi servicii financiare. Aspectele reclamate de către consumatori se referă la: defectarea produselor în cadrul termenului de garanţie, facturare incorectă, solicitarea de sume suplimentare, comisioane încasate abuziv, nerespectarea clauzelor contractuale. Potrivit conducerii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Gorj, 81% din reclamaţiile înregistrate au fost soluţionate în mod favorabil pentru consumatori, dispunându-se acordarea de despăgubiri în valoare totală de 1.200 de lei, măsuri de remediere a deficienţelor fără costuri suplimentare pentru consumatori, reparare sau înlocuire a produselor.
Cele mai multe reclamaţii în ultima lună, la nivelul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Gorj, au vizat produsele şi serviciile nealimentare, fiind înregistrat un număr de 21 de reclamaţii. Alte 11 reclamaţii au avut ca obiect produse precum: telefoane mobile, combine frigorifice, produse IT ( tablete, notebook-uri, sisteme GPS ), autoturisme, tâmplărie cu geam termoizolant. De asemenea, au fost reclamate furnizarea de servicii de telefonie fixă sau mobilă, energie electrică şi diverse produse şi servicii financiare. Aspectele reclamate de către consumatori se referă la: defectarea produselor în cadrul termenului de garanţie, facturare incorectă, solicitarea de sume suplimentare, comisioane încasate abuziv, nerespectarea clauze