Filiala grupului Fiat, Maserati a anuntat 22,500 de comenzi in primele noua luni ale anului. Spre comparatie, in 2012, marca de lux a reusit sa vanda numai 6.288 de unitati. Intre 2013 si 2014, firma din Modena are programate ale trei noi modele, printre care berlinele Ghibli si Quattroporte se gasesc deja in comert.
Maserati... Prestigioasa marca italiana de masini sport creata cu 99 de ani in urma si care a traversat o lunga perioada de turbulente. Uluitor insa: intr-o Europa curpinsa de criza, firma o duce din ce in ce mai bine. Astfel, pentru primele noua luni ale anului, filiala grupului Fiat a inregistrat 22.500 de comenzi. O performanta notabila, avand in vedere ca in 2012 fabricantul a vandut numai 6.288 de autoturisme.
„Investitiile noastre incep sa-si faca efectul”, a afirmat Harald Wester, patronul firmei, care a prevazut cheltuieli de 1,5 miliarde euro pentru intervalul 2011-2014. Precendentul sau record de vanzari, in jur de 9.000 de masini intr-un an, dateaza de la sfarsitul deceniului trecut.
Acum, Maserati afirma ca a primit 9.900 de comenzi in primele noua luni numai pentru limuzina sa Quattroporte si 7.900 pentru „verisoara” Ghibli. Constructorul si-a fixat drept obiectiv vanzarea a 50.000 de vehicule in 2015. Aflat mult timp in letargie, Maserati se trezeste!
Prezentat la ultimul salon american de la Detroit, din ianuarie anul curent, Quattroporte este o magnifica limuzina de 5,16 metri lungime, destinata cu precadere Americii de Nord si Asiei. Masina este echipata cu un motor de origine Ferrari V8 bi-turbo, de 530 cai putere.