Vânzările producătorului de bere Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller, au crescut cu 6% în perioada aprilie – septembrie 2013 comparativ cu acelaşi interval al anului trecut, motorul acestei evoluţii fiind brandul Ciucaş la PET, dar şi Ursus, susţinut de lansarea Ursus Cooler.
Cu toate acestea, Ursus a consemnat o încetinire a ritmului de creştere după ce în perioada aprilie – iunie îşi majorase volumele cu 13%, ceea ce înseamnă că perioada de vară a fost slabă. Continuarea pe ZFCorporate
Vânzările producătorului de bere Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller, au crescut cu 6% în perioada aprilie – septembrie 2013 comparativ cu acelaşi interval al anului trecut, motorul acestei evoluţii fiind brandul Ciucaş la PET, dar şi Ursus, susţinut de lansarea Ursus Cooler.
Cu toate acestea, Ursus a consemnat o încetinire a ritmului de creştere după ce în perioada aprilie – iunie îşi majorase volumele cu 13%, ceea ce înseamnă că perioada de vară a fost slabă. Continuarea pe ZFCorporate